V súčasnosti, keď sa každá sekunda pozornosti počíta, zohráva digitálny totem čoraz významnejšiu úlohu v oblasti reklamy, informovanosti a prezentácie značky. Či už ide o nákupné centrum, recepciu hotela, letisko alebo výstavisko, totemy prinášajú inovatívne možnosti,…
Značka: Reklama
Najúspešnejší deň obchodníkov? Black Friday to nie je
Mohlo by sa zdať, že „Kybernetický pondelok“, známy v originálnom znení ako „Cyber Monday“, je najziskovejším dňom pre obchodníkov v Amerike. Jedná sa o pondelok, ktorý nasleduje po „Čiernom piatku“ („Black Friday“), čo je každoročný deň zahájenia…
Úspora nákladov v energeticky efektívnych nehnuteľnostiach
Investovanie do nehnuteľností je stále populárnou formou investovania. To, do akej nehnuteľnosti však investovať, je však neľahká otázka. Preferovanými nehnuteľnosťami sú novostavby, avšak v poslednom období sa stále populárnejším stáva investovanie do energeticky efektívnych nehnuteľností. Prečo je…
Segmentácia trhu – prečo bude pre váš podnik dôležitá a užitočná?
Hlavným poslaním akéhokoľvek podniku je, aby uspokojil potreby svojich zákazníkov. Len tak splní svoj účel a spokojnosť bude na oboch stranách – aj na strane predajcu, aj na strane zákazníka. Dôležitým faktorom je, aby podnik poznal…
Ako si vybudovať úspešnú značku? Dá sa to aj bez vysokej investície
Máte nápad na skvelé podnikanie? Super! Týmto sa to ale všetko len začína a úspech vám to nezaručuje. Firma alebo značka si svoje meno buduje dlhé roky a nie každej sa to úplne podarí, aj keď…