V súčasnosti, keď sa každá sekunda pozornosti počíta, zohráva digitálny totem čoraz významnejšiu úlohu v oblasti reklamy, informovanosti a prezentácie značky. Či už ide o nákupné centrum, recepciu hotela, letisko alebo výstavisko, totemy prinášajú inovatívne možnosti,…
Značka: Nakupovanie
Sme na pozore v obchodoch? Ako míňame viac
Ponuka šitá na mieru podľa vkusu a chuti zákazníka je tým pravým orechovým. Kto by odolal vhodne zvolenej veci podľa jeho predstáv? V súčasnom svete, ktorý obklopujú informácie a prístup k nim, majú predajcovia neľahkú úlohu presvedčiť potenciálnych kupujúcich, že…
Najúspešnejší deň obchodníkov? Black Friday to nie je
Mohlo by sa zdať, že „Kybernetický pondelok“, známy v originálnom znení ako „Cyber Monday“, je najziskovejším dňom pre obchodníkov v Amerike. Jedná sa o pondelok, ktorý nasleduje po „Čiernom piatku“ („Black Friday“), čo je každoročný deň zahájenia…
5 zaujímavosti o nákupných centrách u nás a vo svete
Čo sa týka nákupných centier, tie najväčšie na svete nájdete v Ázii. V Číne sa nachádzajú hneď dve najväčšie obchodné centrá na svete. To najväčšie má nákupnú plochu viac ako 660 000 metrov štvorcových a zákazníkov…
Úspora nákladov v energeticky efektívnych nehnuteľnostiach
Investovanie do nehnuteľností je stále populárnou formou investovania. To, do akej nehnuteľnosti však investovať, je však neľahká otázka. Preferovanými nehnuteľnosťami sú novostavby, avšak v poslednom období sa stále populárnejším stáva investovanie do energeticky efektívnych nehnuteľností. Prečo je…