Ako presťahovať firmu rýchlo a bez stresu

Zmena sídla spoločnosti, alebo len kancelárskych priestorov či skladu vás môže nemilo prekvapiť. Presťahovať firmu je pomerne náročná úloha aj pre profesionálov. Tak ako všetky zmeny v s.r.o., aj sťahovanie je potrebné dôkladne naplánovať.

Ako presťahovať firmu rýchlo a bez stresu
Ako presťahovať firmu rýchlo a bez stresu (Foto: unsplash.com)

Spoľahlivá sťahovacia spoločnosť

Zmena sídla spoločnosti, resp. sťahovanie kancelárií je podstatne náročnejšie ako „obyčajné“ sťahovanie do nového bytu. V prípade firiem bývajú prioritou číslo jedna serveri alebo úložiská dát a často sa prístupu k nim môžu vzdať len na skutočne nevyhnutný čas. Spoľahlivá sťahovacia spoločnosť so skúsenosťami sa vám určite bude snažiť vyjsť maximálne v ústrety. Počítajte ale s tým, že samotnému sťahovaniu by mala predchádzať obhliadka, aby sťahovacia firma mohla zhodnotiť podmienka a najmä to, koľko ľudí a vozidiel budú potrebovať.

Tu máte priestor dohodnúť sa na vašich požiadavkách a prioritách. Sťahovacia spoločnosť niekedy ponúka aj baliace služby. Pokiaľ ale ide o cenné alebo citlivé veci, ktoré si vyžadujú špeciálny prístup bude lepšie, ak si balenie vyriešite samy, hlavne pokiaľ ide o spomínanú technológiu ako je napr. server. Sťahovacia firma ale môže zabezpečiť dodanie adekvátneho baliaceho materiálu.

Dôležitý je aj nový priestor

Akékoľvek zmeny v s.r.o., teda aj sťahovanie kancelárií si treba dobre premyslieť. Ak ste sa rozhodli zmeniť priestory podstatný je dôvod. Sťahujete sa, pretože sú pre vás aktuálne priestory malé alebo naopak veľké? Nevyhovuje vám dispozícia priestorov alebo jednoducho je pre vás už nájom privysoký? Na tieto otázky by ste si mali odpovedať skôr, ako začnete s hľadaním priestoru, alebo tým poveríte realitnú kanceláriu. Zvážte si aj to, koľko zamestnancov plánujete v budúcnosti mať, o aký typ budovy by malo ísť a zabúdať netreba ani na parkovanie pre klientov a zamestnancov.

Text:PR