Využite vo svojom podnikaní aj vy netradičné formy propagácie

Medzi atypické formy propagácie možno zaradiť tie, ktoré nie sú bežne viditeľné, s ktorými sa ľudia často nestretávajú. Znamená to, že sa využívajú len ojedinele, či už z dôvodov príliš vysokej ceny, vyhranenej cieľové skupiny, zvláštnych požiadaviek na čas, priestor, príležitosť, alebo z iných objektívnych príčin.

Využite vo svojom podnikaní aj vy netradičné formy propagácie
Využite vo svojom podnikaní aj vy netradičné formy propagácie (Foto: marzo.sk)

S mobilom dnes vyriešite naozaj všetko

Novinkou na trhu s reklamou je mobilná reklama. U nás je zatiaľ tento typ reklamy nováčikom, ktorý si ešte len hľadá svoje miesto a zákazníkov. Oproti tomu v niektorých krajinách už úspešne funguje a podnikatelia sú s týmto spôsobom propagácie, údajne, veľmi spokojní.

Využitie displeja mobilného telefónu Xiaomi na reklamu je veľmi lukratívne, pretože vlastníkov mobilov je neuveriteľné množstvo.

Najjednoduchšou formou mobilnej reklamy je oslovovanie potenciálnych zákazníkov pomocou SMS alebo MMS správ. Oveľa viac sa však hovorí o reklamných formátoch pre internet na mobilných telefónoch, ktoré musia byť vybavené tvrdenými sklami na mobily

Celé je to však na uskutočnenie omnoho náročnejšie, ide o skúšku technologickej vyspelosti, programovania a know-how realizátora. 
Reklamy na mobilnom internete sa objavujú v podobe textovej linky, grafických bannerov či ich kombináciami. Túto službu ponúkajú veľké spoločnosti dlhodobo pôsobiace vo vodách internetu, stačí si dať požiadavku do vyhľadávača.

Iné druhy reklám

Veľmi zaujímavé a zároveň ojedinelé sú reklamy umiestnené na teplovzdušných balónoch, héliových vzducholodiach, alebo na transparentoch, ktoré ťahá lietadlo. Stretávame sa s nimi hlavne pri veľkých akciách organizovaných pre veľké množstvo ľudí (napr. letecké dni) alebo ich významné firmy využívajú pri príležitosti osláv výročia a pod.

Vo veľkých obchodných centrách je možné vidieť strategicky rozmiestnené LCD obrazovky, ktoré zobrazujú reklamné spoty. Toto vysielanie prebieha vo forme slučiek, takže každá reklama je vysielaná v pravidelných intervaloch.

Reklama sa ale musí v prvom rade orientovať na centrá, ktoré sú intenzívne navštevované, len tak sa to dá dosiahnuť veľmi rýchlo.

Text: PR