V súčasnosti, keď sa každá sekunda pozornosti počíta, zohráva digitálny totem čoraz významnejšiu úlohu v oblasti reklamy, informovanosti a prezentácie značky. Či už ide o nákupné centrum, recepciu hotela, letisko alebo výstavisko, totemy prinášajú inovatívne možnosti,…
Kategória: Marketing
Sme na pozore v obchodoch? Ako míňame viac
Ponuka šitá na mieru podľa vkusu a chuti zákazníka je tým pravým orechovým. Kto by odolal vhodne zvolenej veci podľa jeho predstáv? V súčasnom svete, ktorý obklopujú informácie a prístup k nim, majú predajcovia neľahkú úlohu presvedčiť potenciálnych kupujúcich, že…
Najúspešnejší deň obchodníkov? Black Friday to nie je
Mohlo by sa zdať, že „Kybernetický pondelok“, známy v originálnom znení ako „Cyber Monday“, je najziskovejším dňom pre obchodníkov v Amerike. Jedná sa o pondelok, ktorý nasleduje po „Čiernom piatku“ („Black Friday“), čo je každoročný deň zahájenia…
Zarábate predajom? Podomový predaj je najziskovejší
Aj keď 21. storočie praje nakupovaniu cez internet, nie je to jednotka čo sa týka ziskovosti. Možno vás to prekvapí, no nedávna štúdia z univerzity Delaware prišla k záveru, že podomový predaj má veľký vplyv zo zisku tovarov, dokonca…
Segmentácia trhu – prečo bude pre váš podnik dôležitá a užitočná?
Hlavným poslaním akéhokoľvek podniku je, aby uspokojil potreby svojich zákazníkov. Len tak splní svoj účel a spokojnosť bude na oboch stranách – aj na strane predajcu, aj na strane zákazníka. Dôležitým faktorom je, aby podnik poznal…