V súčasnosti, keď sa každá sekunda pozornosti počíta, zohráva digitálny totem čoraz významnejšiu úlohu v oblasti reklamy, informovanosti a prezentácie značky. Či už ide o nákupné centrum, recepciu hotela, letisko alebo výstavisko, totemy prinášajú inovatívne možnosti,…
Značka: Firma
6 spôsobov, ako vašim zamestnancom dokázať, že ste dobrý šéf
Získať a udržať si dobrých zamestnancov je asi jedným z hlavných spôsobov, ako úspešne podnikať. Ľudia vo vašej firme však nebudú výkonní a oddaní svojej práci len tak – potrebujú motiváciu. Ako teda na to? Možnosť…
Firemná kreditka – áno, alebo nie?
Ako podnikateľ máte okrem povoleného prečerpania na účte možnosť využiť aj bezúročné obdobie kreditnej karty. Jej používanie má aj veľa ďalších podnikateľských výhod, no aj niekoľko úskalí. O ktoré ide? Kedy sa kreditka hodí? Ak potrebujete…
Úspora nákladov v energeticky efektívnych nehnuteľnostiach
Investovanie do nehnuteľností je stále populárnou formou investovania. To, do akej nehnuteľnosti však investovať, je však neľahká otázka. Preferovanými nehnuteľnosťami sú novostavby, avšak v poslednom období sa stále populárnejším stáva investovanie do energeticky efektívnych nehnuteľností. Prečo je…
Segmentácia trhu – prečo bude pre váš podnik dôležitá a užitočná?
Hlavným poslaním akéhokoľvek podniku je, aby uspokojil potreby svojich zákazníkov. Len tak splní svoj účel a spokojnosť bude na oboch stranách – aj na strane predajcu, aj na strane zákazníka. Dôležitým faktorom je, aby podnik poznal…