Všade naokolo sa píše o tom, ako by sa mal zamestnávateľ správať k svojim zamestnancom, a že bez optimálnych pracovných podmienok sa dosahovať požadovaný výkon nedá. Samozrejme, že tieto tvrdenia nepopierame, no ako si myslíte, že by to vyzeralo, keby sa zamestnávateľ naopak rozhodol overiť kvalitu práce, ktorú jeho zamestnanci odvádzajú.

Myslíte si, že je to hlúposť? Vôbec nie. Práve naopak, v súčasnosti je to veľmi dobre využívaná služba u viacerých podnikateľov, ktorí si takto preverujú kvalitu práce svojich zamestnancov. Ako to celé funguje a kto vám poskytne tieto služby sa pozrieme v tomto článku.
Mystery calls
Pod týmto názvom si môžete objednať službu, ktorú vám poskytne moderné call centrum v Bratislave. Z času na čas si je jednoducho nutné preveriť schopnosti, ktorými vaši zamestnanci na zákazníkov vplývajú, vďaka čomu sa vytvára prvý dojem z vašej spoločnosti. Zamestnanci ju svojím vystupovaním voči verejnosti reprezentujú, preto je dôležité dohliadnuť na to, akým spôsobom to to robia.
V utajení
Nemusíte mať obavu. Je to veľmi jednoduchý postup s vysokým efektom. Call centrum sa na základe vašej požiadavky predstaví ako záujemca o vaše služby alebo produkty. Ani tento rozhovor sa nezaobíde bez vašej účasti, pretože jeho scenár sa pripravuje spolu s vami. Vďaka tomu bude takéto tajomné preverenie schopností vášho zamestnanca naozaj detailne podchytené a adekvátne tomu, čo potrebujete zistiť. Využite Mystery Calls a zistíte, že to môže vo vašej firme fungovať aj lepšie.
Aké sú výsledky?
Tento moderný spôsob kontroly efektívnosti a výkonnosti vaši zamestnancov vám prinesie množstvo výhod. V prvom rade sa budete vedieť orientovať vtom, koho zamestnávate. Niektoré zo schopností môžete u svojich zamestnancov na základe tohto prieskumu zlepšiť a v tom krajnom prípade sa rozhodnúť pre ukončenie spolupráce s ním. Máte možnosť analyzovať, zhodnotiť a nechať si poradiť. Je to dokonalá „aplikácia“, ktorá je v prípade potreby dostupná aj pre vás.
Text: PR