Zviditeľnite sa aj na internete

Zviditeľnenie vašej firmy a produktov na trhu vyžaduje nielen čas ale aj finančné investície. Preto je potrebné vybrať tú správnu formu reklamy. V súčasnosti sa za najefektívnejšiu formu považuje reklama na internete. Pozrime sa na ňu bližšie.

Zviditeľnite sa aj na internete
Zviditeľnite sa aj na internete (Foto: digitalpartner.sk)

PPC reklama

Jedným z efektívnych spôsobov zviditeľnenia internetovej stránky je PPC reklama. Jej názov pochádza z anglického Pay Per Click.

PPC reklama zvýši návštevnosť internetovej stránky a tým tiež informovanosť potenciálnych zákazníkov o vašich výrobkoch a službách. Jej výhodou je, že sa zobrazuje tým návštevníkom internetu, ktorí hľadajú práve to, čo ponúkate.

Ako funguje PPC reklama

PPC reklama sa dá zacieliť podľa regiónu, veku či záujmov vašej cieľovej skupiny. Patrí sem:

  • Reklama vo vyhľadávaní – odkaz na vašu stránku sa zobrazí na platených pozíciách vo vyhľadávačoch.
  • Reklama na webových stránkach – zobrazuje sa na webových stránkach, ktoré poskytujú priestor pre zobrazenie reklamy.
  • Videoreklama na YouTube – na tento populárny portál prichádza denne za zábavou množstvo ľudí najmä mladších ročníkov. Pre mnohých je YouTube náhradou televízie.
  • Remarketing – ponúka možnosť opätovného oslovenia návštevníkov vášho webu. Môžete tak reklamu zamerať na skupinu ľudí, ktorí už stránku navštívili a pripomenúť im tak vaše produkty.

Online marketing

Kvalitný online marketing zahŕňa činnosti na internete, ktoré vedú k predaju výrobku alebo služby. Jeho výhodou oproti tradičnému marketingu je najmä cena a možnosť lepšieho zacielenia. Ponúka tiež meranie efektivity vynaložených prostriedkov na reklamu. Súčasťou online marketingu sú SEO optimalizované webové stránky, e-mail marketing, marketing na sociálnych sieťach, affiliate marketing a online reklama.

Ako na to

Online marketing v sebe zahŕňa široké spektrum nástrojov. Veľké firmy preto na tento účel zamestnávajú samostatných pracovníkov. Pre menšie podniky a podnikateľov je tu možnosť využiť služby externej spoločnosti. Vďaka tomu môžete pre propagáciu produktov získať služby profesionálov, ktorí vedia, ako efektívne využiť prostriedky vynaložené na reklamu. Tieto investície potom prinesú vašej firme vyššie zisky.

Text:PR