Vezmime je jeden príklad. Osoba menom Jana mala citovo chladné manželstvo bez spoločných nocí. Keď sa rozviedla, prvú vec, ktorú si kúpila, bola posteľná bielizeň. „Od chvíle ako som vstúpila do obchodu s posteľným prádlom, bola som…
Kategória: Marketing
Slúži nákupná terapia ako relax?
Možno ste sa stretli s radou známeho, ktorý vám vo vypätej situácii odporúčal: „Upokoj sa, ak pôjde do tuhého, choď si na seba kúpiť niečo pekné a budeš v poriadku.“ Bez ohľadu na to, či to bude oblečenie, drogéria…
HubHub vnímam ako špičkový pracovný priestor plný inovácií, moderných technológií s obrovským potenciálom pre rozvoj biznisu
Rozhovor s majiteľkou digitálnej agentúry ONLINE TORO a biznis konzultantkou Katkou Rusňákovou HubHub žije inováciami. Novými technológiami. Komunitou. A v neposlednom rade biznisom. O tom, prečo ide o ideálnu voľbu pre váš biznis, nám porozprávala Katarína…
Ako nás obchodníci podvedome „nútia“ minúť viac
Obchodné strediská a kasína majú okrem hlavnej podstaty zisku spoločnú aj podvedomú stratégiu, ktorou docielia, aby zákazník u nich nakúpil, respektíve minul čo najviac peňazí. Je to často aplikovaný model psychológie na zákazníkov, stretnete sa s ním…
Ako sa dá zarobiť na internete? Tu sú najlepšie nápady!
Online podnikanie je najviac aktuálne a dá sa na ňom veľmi dobre zarobiť, hlavne ak viete ako na to. Tak prečo to nevyužiť? Populárne je to hlavne preto, že je to pohodlné, stačí vám na to…