Sme na pozore v obchodoch? Ako míňame viac

Sme na pozore v obchodoch? Ako míňame viac

Ponuka šitá na mieru podľa vkusu a chuti zákazníka je tým pravým orechovým. Kto by odolal vhodne zvolenej veci podľa jeho predstáv? V súčasnom svete, ktorý obklopujú informácie a prístup k nim, majú predajcovia neľahkú úlohu presvedčiť potenciálnych kupujúcich, že…

Ako nás obchodníci podvedome „nútia“ minúť viac

Ako nás obchodníci podvedome „nútia“ minúť viac

Obchodné strediská a kasína majú okrem hlavnej podstaty zisku spoločnú aj podvedomú stratégiu, ktorou docielia, aby zákazník u nich nakúpil, respektíve minul čo najviac peňazí. Je to často aplikovaný model psychológie na zákazníkov, stretnete sa s ním…

Slúži nákupná terapia ako relax?

Slúži nákupná terapia ako relax?

Možno ste sa stretli s radou známeho, ktorý vám vo vypätej situácii odporúčal: „Upokoj sa, ak pôjde do tuhého, choď si na seba kúpiť niečo pekné a budeš v poriadku.“ Bez ohľadu na to, či to bude oblečenie, drogéria…